website designing

website designing

web - internet
website designing

website designing

web - internet

حمله Teardrop

این حمله شامل ارسال بسته های آی پی است که با هم تداخل دارند یا بسته هایی با سایز بزرگ یا بسته هایی با ترتیب نامناسب می باشند. این حمله می‌تواند سیستم عامل های مختلف را به علت اشکالی که در کد بازسازی مجدد بخش های TCP/IP دارند crash کند. Windows 3.1x وWindows 95 وسیستم عامل Windows NT و نسخه های 2.0.32 و 2.1.63 در برابر این حمله آسیب پذیر هستند .

Google Analytics

گوگل انالیتیکس (به انگلیسی: Google Analytics) یک سرویس رایگان پیش آوری شده گوگل است که آمار بازدید کنندگان یک وب سایت را نشان می‌دهد. این دستاورد برای بازاریابان و وب مسترها برای واکاوی وب بکار گرفته می‌شود.

این سیستم امکان بررسی و تحلیل ورودی‌ها، صفحات ورودی دهنده، کاربران وارد شده، فعالیت‌های کاربران، زمان حضور و مسیر خروجی آنها را ارائه می‌کند. به این ترتیب، گستره وسیعی از اطلاعات در اختیار مدیریت سایت قرار خواهد گرفت.

از امکانات این سیستم هدف گذاری مشخص در بازه زمانی است. سپس سیستم خودکار در بازه زمانی تعیین شده در صورت دست یابی به هدف گزارش مبنی بر رسیدن به هدف می‌دهد و در صورت عقب ماندن از هدف نیز درصد نزدیکی به هدف را ارائه می‌کند.

گوگل آنالیتیکس به شما امکان می‌دهد تا موارد زیر را زیر نظر داشته باشید: چه کسانی از سایت شما بازدید می‌کنند؟ شما می‌توانید محل کاربران، مرورگرهای مورد استفاده‌شان و بسیاری اطلاعات دیگر همچون رزولوشن صفحه نمایش کاربران، فعال بودن جاوا اسکریپت، نصب بودن فلش، زبان و غیره را ببینید.

Firewall

دیوار آتش (به انگلیسی: Firewall) (برابر فرهنگستان زبان: بارو) تاربارو یا فایروال نام عمومی برنامه‌هایی است که از دستیابی غیرمجاز به یک سیستم رایانه جلوگیری می‌کنند. در برخی از این نرم‌افزارها، برنامه‌ها بدون اخذ مجوز قادر نخواهند بود از یک رایانه برای سایر رایانه‌ها، داده ارسال کنند. به این گونه نرم‌افزارها، تارباروی دو طرفه گویند، زیرا علاوه بر درگاه ورودی (Incoming)، درگاه‌های خروجی (Outing) هم کنترل می‌شوند. بسته‌های اطلاعاتی که حاوی اطلاعات بدون مجوز هستند، به وسیله تاربارو متوقف می‌شوند.نوع دیگری از فایروال نیز وجود دارد که به آن فایروال معکوس می‌گویند. فایروال معکوس ترافیک خروجی شبکه را فیلتر می‌کند، برخلاف فایروال معمولی که ترافیک ورودی را فیلتر می‌کند. در عمل، فیلترکردن برای هر دوی این مسیرهای ورودی و خروجی، احتمالاً توسط دستگاه یا نرم‌افزار یکسانی انجام می‌شود.

DDoS Attack

حمله منع سرویس (به انگلیسی: Denial of Service attack) (یا به اختصار DoS) در علم رایانه حمله منع سرویس یا حمله منع سرویس توزیع شده، تلاش برای خارج کردن ماشین و منابع شبکه از دسترس کاربران مجازش می باشد.اگرچه منظور از حمله DOS و انگیزه انجام آن ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی شامل تلاش برای قطع موقت یا دائمی یا تعلیق خدمات یک میزبان متصل به اینترنت است. اهداف حمله DOS معمولاً سایت ها یا خدمات میزبانی وب سرور با ویژگی های مناسب مانند بانک ها، کارت های اعتباری و حتی سرورهای ریشه را هدف قرار می دهند. یکی از روش‌های معمول حمله شامل اشباع ماشین هدف با درخواست های ارتباط خارجی است به طوری که ماشین هدف، نمی‌تواند به ترافیک قانونی پاسخ دهد یا پاسخ ها با سرعت کم داده می شوند یا در دسترس نمی باشند. چنین حملاتی منجر به سربار زیاد سرور می شوند. حمله DOS کامپیوتر هدف را وادار به ریست شدن یا مصرف منابع اش می کند، بنابراین نمی‌تواند به سرویس‌های مورد نظرش سرویس بدهد و همچنین سیاست های مورد قبول فراهم کنندگان سرویس‌های اینترنتی را نقض می کنند.

Adobe Muse

ادوبی میوز (انگلیسی: Adobe Muse) نرم‌افزاری از ادوبی سیستم است که به طراحان اجازه می‌دهد بدون نیاز به نوشتن هرگونه کدبه ایجاد وب سایت بپردازند. این نرم‌افزار از طریق نرم‌افزار ابر خالق ادوبی (Adobe Creative Cloud) در دسترس است.