website designing

website designing

web - internet
website designing

website designing

web - internet

SMO

SMO یا بهینه سازی شبکه های اجتماعی موضوع جدیدی است که به حوزه دیجیتال مارکتینگ ورود کرده است.

برای اولین بار دنی سالیوان SMO را در سال 2006 بیان کرد و در خصوص اهمیت آن در آینده توضیح داد.

سپس روهیت هارگاوا پنج قانون قاعده مهم را که باید در بهینه سازی شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد وضع کرد.

قانون اول - ساخت محتوای Share شونده !

قانون دوم - Share کردن را آسان کنید .

قانون سوم - تعیین جایزه برای تشویق کردن کاربران

قانون چهارم - Share کردن محتوا به طور فعالانه

قانون پنچم - بهتر کردن محتوای شما توسط مردم

SMO

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی یا تجارت الکترونیکی ( منظور دیجیتال مارکتینگ نیست ) نوعی کسب و کار است که در آن اطلاعات ، یا خدمات خاصی از طریق اینترنت منتقل می شود.

فروشگاه اینترنتی شامل گروه متفاونی از تجارت ها است.

فروشگاه می تواند صرفا بحث خرید و فروش کالا یا خدمات باشد ، یا حتی وب سایت ها موسیقی ، تبادلات تجاری و ....

در حال حاضر مبحث فروشگاه های اینترنتی یکی از مهم ترین جنبه های اینرنت  است.

فروشگاه اینترنتی به کاربران یا شرکت ها اجازه می دهد بدون توجه به زمان ، یا فاصله ، دست به خرید یا مبادله کالا یا خدمات بزنند.

در 5 سال گذشته ، فروشگاه های اینترنتی رشد بسیار چشمگیری داشته اند و بنا بر پیشبینی ها این رشد ادامه خواهد داشت.

Fiber Optic

فیبر نوری یا تار نوری رشتهٔ باریک و بلندی از یک مادّهٔ شفاف مثل شیشه یا پلاستیک است که می‌تواند نوری را که از یک سرش به آن وارد شده، از سر دیگر خارج کند. فیبر نوری داری پهنای باند بسیار بالاتر از کابل‌های معمولی می‌باشد، با فیبر نوری می‌توان داده‌های تصویر، صوت و داده‌های دیگر را به راحتی با پهنای باند بالا تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و بالاتر انتقال داد.[۱] امروزه مخابرات فیبر نوری، به دلیل پهنای باند وسیعتر در مقایسه با کابلهای مسی، و تاخیر کمتر در مقایسه با مخابرات ماهواره‌ای از مهمترین ابزار انتقال اطلاعات محسوب می‌شود.

IP Address

نشانی پروتکل اینترنت (به انگلیسی: Internet Protocol Address) یا به اختصار نشانی آی‌پی (به انگلیسی: IP Address) نشانی عددی است که به هریک از دستگاه‌ها و رایانه‌های متصل به شبکهٔ رایانه‌ای که بر مبنای نمایه TCP/IP (از جمله اینترنت) کار می‌کند، اختصاص داده می‌شوند. پیام‌هایی که دیگر رایانه‌ها برای این رایانه می‌فرستند با این نشانهٔ عددی همراه است و راه‌یاب‌های شبکه آن را مانند «نشانی گیرنده» در نامه‌های پستی تعبیر می‌کنند، تا بالاخره پیام به رابط شبکه رایانه مورد نظر برسد.

دو نسخه IP درحال استفاده می‌باشد: آی‌پی نسخه ۴ و آی‌پی نسخه ۶ که هر یک نشانی آی‌پی را به روش متفاوتی ارائه می‌نمایند.

Email Marketing

ایمیل مارکتینگ نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن با استفاده از نامه الکترونیکی یا ایمیل به ارتباط با مشتری ، تبلیغ کالا یا خدمات یا ... می پردازیم.

به معنای ساده تر هر ایمیلی که به مشتری فعلی یا بالقوه فرستاده می شود ایمیل مارکتینگ محسوب می شود. اگر شرایط و قواعد زیر رعایت شود :

  • ارسال ایمیل به منزله تقویت رابطه بین کالا یا خدمتی خاص ،  به مشتری ای که آنرا خریداری کرده است. برای افزایش وفاداری مشتری
  • ارسال ایمیل برای جذب مشتری و قانع کردن آنها به خرید بالافاصله پس از دیدن ایمیل
  • تبلیغات در ایمیل شرکت های بزرگ برای مشتری هایشان